A/

Co lubicie robić na wakacjach:

View Results

Loading ... Loading ...

Kopa Kondracka czyli wysokie loty.

Kopa Kondracka jest miejscem do, którego można dojść z Doliny strążyskiej jest to bez wątpienia najcięższa droga na najmniejszy szczyt z pasma Czerwonych Wierchów, oraz dodatkowo dosyć czasochłonna. Rozpoczynamy ze skrzyżowania drogi pod reglami, oraz czerwonego szlaku. Pierwsza trasę można pokonać w około pół godziny na Polanę strążyską, która nie sprawia żadnych problemów. Przechodzimy przez przyjemną i szeroką lesną trasą wzdłuż strążyskiego Potoku. Dlatego dostrzegamy masyw Giewontu i mijamy również skałę Jelinka. Z Polany strążyskiej można zauważyc wspaniały widok na północna ścianę Śpiącego Rycerza. Jest tam chatka, w której znajduje się bufet, gdzie można się posilić, oraz zamówić coś do picia. Są tu drewniane ławki, oraz stoły. W sąsiedztwie jest usytuowana siklawica by móc dojść do tego wodospadu wystarczy iśc prosto na skrzyżowaniu, które znajduje się za polaną w kierunku Giewontu. Czerwony szlag prowadzi nas na interesujący szczyt w prawo w strone Przełeczy.