Warunki udzielania kredytu dla firm na start

Za kredyt dla firm na start w największym stopniu może być uważane finansowanie dla deweloperów udzielane właścicielom spółek celowych od pierwszego dnia ich działalności. Podstawą do podjęcia przez bank decyzji kredytowej staje się ocena rentowności przedsięwzięcia podejmowanego przez przedsiębiorcę, dlatego analitycy we wnikliwy sposób zapoznają …

A/

Co lubicie robić na wakacjach:

View Results

Loading ... Loading ...

Kopa Kondracka czyli wysokie loty.

Kopa Kondracka jest miejscem do, którego można dojść z Doliny strążyskiej jest to bez wątpienia najcięższa droga na najmniejszy szczyt z pasma Czerwonych Wierchów, oraz dodatkowo dosyć czasochłonna. Rozpoczynamy ze skrzyżowania drogi pod reglami, oraz czerwonego szlaku. Pierwsza trasę można pokonać w około pół godziny na Polanę strążyską, która nie sprawia żadnych problemów. Przechodzimy przez przyjemną i szeroką lesną trasą wzdłuż strążyskiego Potoku. Dlatego dostrzegamy masyw Giewontu i mijamy również skałę Jelinka. Z Polany strążyskiej można zauważyc wspaniały widok na północna ścianę Śpiącego Rycerza. Jest tam chatka, w której znajduje się bufet, gdzie można się posilić, oraz zamówić coś do picia. Są tu drewniane ławki, oraz stoły. W sąsiedztwie jest usytuowana siklawica by móc dojść do tego wodospadu wystarczy iśc prosto na skrzyżowaniu, które znajduje się za polaną w kierunku Giewontu. Czerwony szlag prowadzi nas na interesujący szczyt w prawo w strone Przełeczy.